Soturin Sydän
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Soturin Sydän

- Roolipeli
 
PääsivuTapahtumatLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Juorupalsta

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
heli-fairy
Varaylläpitäjä
Varaylläpitäjä
heli-fairy


Viestien lukumäärä : 555
Join date : 08.05.2019
Ikä : 22
Paikkakunta : Tampere

Juorupalsta Empty
ViestiAihe: Juorupalsta   Juorupalsta EmptyMa Loka 12, 2020 12:50 pm

Kulkeeko metsässä liian vähän huhuja? Onko sinulla erinomainen juoru mielessä, jonka haluaisit metsän kuulevan? Täällä on sille paikka!




Juorupalsta on lehteen tuleva yksi palsta lisää, johon jaetaan kansoja pitkin kulkevia huhuja tai juoruja, totta tai tarua, sen jokainen päättää itse. Jos tiedät jonkun makean juorun, jonka haluat jakaa koko metsälle, jätä se tänne! Voit jakaa joko juorun koko metsälle, tai sitten vain jollekin kansalle. Tästä voi koitua harmia, tai vain naurettavia olan kohautuksia, mutta sen jokainen päättäköön itse!

Pari sääntöä:
- Ethän jaa mitään täysin päätöntä 50:tä isättömästä lapsesta, tai kuoleman tuottamus aiheisista suunnitelmista. Tarkoitus ei ole paljastaa mitään juoni tapahtumia, vaan luoda hauskaa kierrätettävää ympäri metsää!
- Kaikella on rajansa, joten mietithän juorun hyvien rajojen sisään
- Jos et voisi sanoa sitä suoraan toiselle päin naamaa, älä sitten kirjoita sitä. Se ei voi kuulostaa siinä kohtaa enää hyvältä
- Juoru voi sijoittua jonkun kansan sisälle, tai koko metsän kuuleviin korviin. Tästä voit päättää alempana, mutta muista olla tarkka tämän kanssa




Äitienpäivä kuulumisia! Onko jollain emolla pakattuja tunteita rinnassaan, tai jonkun poikasella patoutumia rinnassaan? Paljasta se nyt ja vieritä kivi rinnaltasi!  I love you

Koko metsän juoru:
Hahmo & Nimimerkki(kuka juorusta tietää ja levittää eteenpäin):
Roolija:
Juoru:
Kohdistuu keneen(hahmoon, kansaan, toiseen huhuun):
Totta vai tarua(HUOM. Tätä eivät kissat tiedä, vain kirjoittajat):
Päiväys:



Kansan juoru:
Hahmo & Nimimerkki(kuka juorusta tietää ja levittää eteenpäin):
Roolija:
Juoru:
Kohdistuu keneen(kenen hahmoon, mihin aikaan):
Totta vai tarua(HUOM. Tätä eivät kissat tiedä, vain kirjoittajat):
Päiväys:

Pidetäänhän juorupalsta hyvissä rajoissa, ja luodaan huvittavia juoruja kaikkien korville I love you

Jokaisesta hyväksytystä juorusta hahmosi ansaitsee 10kp:ta juorun jakamisesta!


Viimeinen muokkaaja, heli-fairy pvm Pe Huhti 30, 2021 5:28 pm, muokattu 4 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Masi
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Masi


Viestien lukumäärä : 632
Join date : 08.05.2019
Ikä : 24

Juorupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Juorupalsta   Juorupalsta EmptyKe Loka 21, 2020 2:42 pm

Kansan juoru:
Hahmo & Nimimerkki(kuka juorusta tietää ja levittää eteenpäin): Riitatassu, Juorusointu
Roolija: Masi
Juoru: ''Lasipilvi ja Ailakkihäntä saivat pentuja! Hah, minä ainakin aion muistuttaa niitä karvakasoja joka kerta siitä, miten paniikissa heidän isänsä oli, joka vahvistaa myös sen käsityksen, että pennut olivat vahinkopentuja! Hah! Minkähänlaisia epätoivottuja pentuja heistä oikein kasvaakaan? Usvajoki tulee niin häpeämään niitä, jos ne ovat tulleet yhtään vanhempiinsa!''
Kohdistuu keneen(kenen hahmoon, mihin aikaan): Ailakkihännän & Lasipilven pennut
Totta vai tarua(HUOM. Tätä eivät kissat tiedä, vain kirjoittajat): Liioiteltu totuus ?
Päiväys: 21.10.2020

Riitatassulle 10kp, mielenkiintoinen juoru. Katsotaan mitä tästä seuraa Exclamation
- heli, lehdentuottaja -
Takaisin alkuun Siirry alas
https://soturinsydan.forumotion.eu
Masi
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Masi


Viestien lukumäärä : 632
Join date : 08.05.2019
Ikä : 24

Juorupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Juorupalsta   Juorupalsta EmptyLa Marras 21, 2020 2:39 pm

Kansan juoru (Synkkäputous & Hallavarjo):
Hahmo & Nimimerkki(kuka juorusta tietää ja levittää eteenpäin): Risasydän, Enteiden kantaja
Roolija: Masi
Juoru: ''Minä en saanut tassuihini lahjaa, jolla näkisin tulevaan tai voisin ennustaa tähtien liikkeistä, puhumattakaan riistan turkin pituudesta. Mutta minä ainakin voin puuttua tulevaisuuteen omilla teoillani, ihan kuten sinäkin voit. Olen kuitenkin nähnyt Varjoaskeleen tapaamassa Synkkäputouksen johtajaa, ja olen kuullut, miten ne kaksi aikovat seuraavan kokouksen iskiessä hyöhentää jälleen Hallavarjoa. Kuulin kuitenkin, ettei Kuolontähti aio matkata kokoontumiseen, ja niin paljon kuin kääntyneet vesipisarat ilman mukana kohdistuvatkin Kuolontähteen, voin lyödä hännän tupsuni vetoa, etteivät ne kerro aurinkoisista päivistä Kuolontähdelle. Päinvastoin, hyvin surullisia päiviä.''
Kohdistuu keneen(kenen hahmoon, mihin aikaan): Surutähti & Varjoaskel (Kuolontähti)
Totta vai tarua(HUOM. Tätä eivät kissat tiedä, vain kirjoittajat): Molempia (Ei pidä paikkansa Varjoaskeleen osalta)
Päiväys:20.11.2020

- Risasydämelle 10kp! Katsotaan mitä juorut saavat aikaan! study -
Takaisin alkuun Siirry alas
https://soturinsydan.forumotion.eu
Sponsored content





Juorupalsta Empty
ViestiAihe: Vs: Juorupalsta   Juorupalsta Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Juorupalsta
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Soturin Sydän :: Tärkeät :: SS - Lehdenkaiku :: Lehdenkaiun tuotanto-
Siirry: