Soturin Sydän
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Soturin Sydän

- Roolipeli
 
PääsivuTapahtumatLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mielipide nurkkaus

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
heli-fairy
Varaylläpitäjä
Varaylläpitäjä
heli-fairy


Viestien lukumäärä : 555
Join date : 08.05.2019
Ikä : 22
Paikkakunta : Tampere

Mielipide nurkkaus Empty
ViestiAihe: Mielipide nurkkaus   Mielipide nurkkaus EmptyTo Loka 01, 2020 12:23 pm


Hei kaikki Järven kansalaiset!

Mielipiteenne ovat meille erittäin tärkeitä, ja minä, suuri ja mahtava Helipöllötähti haluan jakaa teille oikeuden kertoa mielipiteenne asiasta kuin asiasta! Tämä nurkkaus on roolipelin hahmoille tarkoitettu paikka, josta mielipiteitä nostetaan lehteen sisällön sen sallien. Tule siis ja jätä omat mielipiteesi kaikkien kuultavaksi, ja kerro mikä sinua painaa, tai mistä todella pidät. Suuriakin salaisuuksia saattaa paljastua Wink


Äitienpäivä-lehti! Onko jollain emolla pakattuja tunteita rinnassaan, tai jonkun poikasella patoutumia rinnassaan? Paljasta se nyt ja vieritä kivi rinnaltasi! I love you




Mielipidejulkaisu:
- Tulee toteuttaa jollain roolipelin hahmolla, eli ei roolijan mielipide
- Hahmon tulee tietysti olla oma
- Mielipide voi olla keksitty, tai hahmon oikea mielipide
- Lehteen julkaissut mielipiteet eivät ole osana ropen juonta, eli jos luet lehdestä jonkun rakastavan toisen kansan kissaa, automaattisesti muut eivät tästä tietenkään tiedä
- Hahmo voi kertoa itsestään, puhua toisesta, ylipäätään jostain suuremmastakin asiasta, tai vahingossa paljastaa itsestään tai ehkä toisesta jotain
- Jonkinlainen otsikko on keksittävä
- Lopuksi joko hahmon oma nimi, tai nimimerkki


Muistetaan sitten kuitenkin asiallinen kieli, eikä lähdetä suuriin syytöksiin edes leikillä. Ylläpito aina tarkistaa kaikki julkaistavat tekstit, ja ilmoitamme tekijälle, jos teksti on jotenkin hylätty.

Mielipide nurkkaus Whatsa11





Jouluista tunnelmaa! Tämän kuun ajan otamme vastaan jouluisia ajatuksia, talven pimeyden keskelle  I love you


Mielipidejulkaisu

Hahmo:
Roolija:
Otsikko:
Mielipide:
Nimimerkki (valinnainen):
Päiväys (jolloin lähetit mielipiteen):


Tarkistettuasi hakemuksen vähintään kahdesti, julkaiset vain vastauksesi ja jäät odottamaan seuraavaa lehteä. Jos julkaisusi päätyy lehteen, se myös ilmoitetaan vastauksesi alla, joten sitäkin voit seurata, jos kiinnostaa  cat  Hauskoja kirjoitushetkiä, tehdään uudesta lehdestä yhdessä hieno!

Mielipidejulkaisusta annetaan hahmollesi 20kp palkkio osallistumisesta!



Viimeinen muokkaaja, heli-fairy pvm Pe Huhti 30, 2021 5:29 pm, muokattu 5 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Masi
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Masi


Viestien lukumäärä : 632
Join date : 08.05.2019
Ikä : 24

Mielipide nurkkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Mielipide nurkkaus   Mielipide nurkkaus EmptyMa Loka 05, 2020 1:00 pm

Mielipidejulkaisu

Hahmo: Punatähti
Roolija: Masi
Otsikko: Olen vain johtaja
Mielipide:
Mikä antaa muille mahdollisuuden painaa sinut kerta toisensa kälkeen alas, vaikka pyrit loppujen lopuksi vain luomaan järjestystä kaaoksen keskellä. Sinut nähdään pahana, koska et anna kaikkien kukkien kukkia omassa valtakunnassasi heidän haluamallaan tavalla ja heidän haluamaansa suuntaan. Olet häijy, olet typerä, sinulle nauretaan, eikä käskyjäsi ota kuuleviin korviin. En usko, että edes Kaiun väki sellaisena piti soturilain pykäliä siitä, että johtajan sana on laki. Sitä se ei ainakaan enää ole, tai sellaisena minä sen koen.
Johtajan en pyri saamaan kenenkään uskollisuutta itselleni, vaan yhteisöllemme, omalle kansallemme, kokonaiselle perheellemme. Mutta sen sijaan, että nämä kissat kykenisivät päätökseni ja tekoni katsomaan siten, että olisin tehnyt ne päätökset yhteisömme turvallisuuden, tasa-arvoisen säännöstelyn jokaisen kohdalle tai minkään muunkaan yhteisiä asioita ajaavan puolesta, saan kuulla, miten olen selvästi huonompi kuin muut päätöksilläni. Ehkä meistä osa leimataan sukujemme mukaan parempiin tai huonompiin, todennäköisempiin johtajiin ja totaallisiin yllättäjiin, mutta loppujen lopuksi, jokainen johtaja on tiimipelaaja. Kansat pitävät rauhanaikana yhtä, ja me ratkaisemme ongelmamme. Se, että johdamme omaa kansaamme, kuten me parhaaksi näemme ja annamme hierarkiassa alempien nälviä, haukkua ja selkäänpuukottaa meitä ei ole etuutemme eikä paheemme.
Mielestäni mitä suurempi johtaja on kyseessä, hänellä on kykyä ottaa asiat käpäliinsä, puuttua niihin ja ilmaista epäkohdat. Asettaa jokainen eksynyt pentu riviin ja näpäyttää vuorollaan jokaista nenälle, mahdollisesti toistamiseen, mikäli pennut alkavat kapinoida. Ainahan sitä on ollut, kapinaa. On eroavia mielipiteitä, aatteita, tapojensa orjia, näkemyksiä ja mikä ikävintä, vihaa. Se oma pahaolo on aina helpompaa purkaa johonkin muuhun.
Ja kuka olisikaan parempi olemaan kohteena kuin sinun johtajasi.
Sillä kukaan meistä ei ole korvaamaton. Ja jokainen meistä on vain johtaja, vaikkei sitä aina muisteta. Vain johtajakin voi tuntea pahaa oloa ja toivoa siitä, että muut nousisivat hänen vierelleen ja tuekseen. Siksihän me olemme nimenneet omat luottokissamme? Mutta kun suurelle tai pienellekään johtajalle ei löydy käpälän ojentaa, silloin me kaadumme.
Ja silloin me realistisoimme sen, että meillä ei saisi olla ajatuksia ja tunteita, jotka edustavat meitä itseämme, ei ainakaan sellaisia, jotka voisivat olla negatiivisia sävyiltään ja jotka muut voivat kansastamme murskata. Silloin ymmärrämme, miten yksinäisiä me olemme oravanpyörässä, tässä järjestelmässä, ja miten kukaan ei kykene näkemään sitä, että suurenkin johtajan takana on lopulta vain kissa.
Siksi minäkin olen vain johtaja, ainakin toistaiseksi, kunnes joku näkee kuoreni lävitse, miten hänen käytöksensä on tihkuvaa kapinaa ja vihaa lietsotuille bensaa janoaville liekeille.

Nimimerkki (valinnainen): 'Vain johtaja'
Päiväys (jolloin lähetit mielipiteen): 5.10.2020

(Saa halutessaan liittää sen Punatähden kuvan)

Olen vain johtaja -tullaan julkaisemaan tämän kuun lehteen! Kiitos osallistumisesta, sekä lehden monipuolisesta täyttämisestä! Haastekisan pisteiden lisäksi ansaitset tästä 20kp:ta Punatähdelle!
- heli, varaYP ja lehden kokoaja -
Takaisin alkuun Siirry alas
https://soturinsydan.forumotion.eu
heli-fairy
Varaylläpitäjä
Varaylläpitäjä
heli-fairy


Viestien lukumäärä : 555
Join date : 08.05.2019
Ikä : 22
Paikkakunta : Tampere

Mielipide nurkkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Mielipide nurkkaus   Mielipide nurkkaus EmptyPe Loka 30, 2020 11:28 am

Hahmo: Pihkasiipi
Roolija: heli-fairy
Otsikko: Huolen huokauksia
Mielipide:
"En ymmärrä miten järvi huokailee näin paljon. Se on jatkunut jo pitkään, ja minua huolestuttaa onko sillä salaisuuksia, joita ei moni tiedä. Kansassamme on sattunut paljon pahaa, paljon outoa, paljon pelättävää. Mutta nyt järvi entisestään tuntuu huutavan huolesta, tai ehkä murheesta. Onko jotain, mistä pitäisi huolestua? Kaikki tuntuu olevan kuin normaalisti, mutta toisaalta normaali on kaukana.
Minua todella pelottaa esikoiseni puolesta, onko hänellä kaikki hyvin, tai mitä puolta hän valitsee. Metsässä liikkuu huhuja, että paha on taas tuleva. Ja juuri se paha, mitä pahiten pelkäämme. Tyttäreni on kokenut kohtalon määräyksen, ja toinen poikani on kadonnut silmistäni. Onko järvi vienyt heidät vangikseen, ja nyt räkättää minulle rastaan tavoin? Olen huolestunut. Ja järvi tuntuu olevan myös. Levottomat ajat jatkuvat, tuntematon odottaa, en tiedä mitä vielä voisi tapahtua, kun vuorilla huutanut paha loppui, ja vanha tuttu saapui luoksemme. Pelkään pentujeni puolesta. Kumppanini. Johtajani. Millainen valo kulkee polullamme, jos tämä jatkuu? Pelkään, että siihen olen jollain tavalla liittynyt, vaikken olisi oikeasti siitä tietoinen. Minua huolettaa, että olen jollain tavalla pilannut tulevaisuuden. Olen huolestunut. Ja tulevaisuus vaikuttaa pahalta."
Nimimerkki (valinnainen): Huolestunut emo
Päiväys (jolloin lähetit mielipiteen): 30.10.2020

- 20kp Pihkasiivelle osallistumisesta! -
Takaisin alkuun Siirry alas
Masi
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Masi


Viestien lukumäärä : 632
Join date : 08.05.2019
Ikä : 24

Mielipide nurkkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Mielipide nurkkaus   Mielipide nurkkaus EmptyLa Marras 21, 2020 2:27 pm

Mielipidejulkaisu

Hahmo: Taimiorava/tassu
Roolija: Masi
Otsikko: Maailma on kaunis
Mielipide:
'' Maailma on kaunis tänään. Tai siis kauniimpi tänään kuin eilen tai toissa auringon valaisemana aamuna, jolloin vettä tippui niin, että näytti hetken siltä, että tulva voisi iskeä pesiin. Rehellisesti en ole koskaan pitänyt mistään, mikä voi sotkea turkkia, liata sen tai saada sen tuntumaan siltä, että olisit raapijan avulla kietonut turkkisi takkuihin kivienpainoisia käpyjä. Mutta ollakseni rehellinen, tämä satanut valkea pumpuli on hyvinkin kaunista katsottavaa ja tutkittavaa, etenkin, kun en ole koskaan ennen moista vielä nähnyt omin silmin! Kaiken ankean keskelle se tuo lupavaa valoa ja se saa minut uskomaan, että jotakin parempaa voi tulla pimeyteenkin. Nenähän tässä kieltämättä jäätyy, enkä nauti ajatuksesta lähteä hikoilemaan partioiden pariin kylmässä pakkasessa, turkki kastuneena. Toivon tosin, että parantajat ovat varautuneet flunssaan ja muihin mahdollisiin sairauksiin, joita kylmyys ja lumi voivat mukanaan tuoda meille kansalaisille. Mutta nyt minun täytyy mennä jaarittelemasta, tuolla on jotakin hyvin mielenkiintoisen kimaltavaa lumihohteista lammen päällä, ja haluan varmistaa, ettei kukaan muu ehdi viedä sitä minulta (tarkoittaa lammen jäätä, joka on jäätynyt)!''
Nimimerkki (valinnainen): Käpy
Päiväys (jolloin lähetit mielipiteen): 21.11.2020

- Kiitos osallistumisesta! 20kp työnnetty sinne päin! -
Takaisin alkuun Siirry alas
https://soturinsydan.forumotion.eu
Sponsored content





Mielipide nurkkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Mielipide nurkkaus   Mielipide nurkkaus Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mielipide nurkkaus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Soturin Sydän :: Tärkeät :: SS - Lehdenkaiku :: Lehdenkaiun tuotanto-
Siirry: